30 Ocak 2015 Cuma

Kadın bilmeyene "nefs", bilene "nefes"tir


     Kadınlarla alakalı Türkiye'de yerli yersiz bir bunalım var. Bunların birçok örneğini bende herkes gibi her yerde yaşayabilmekteyim. Türkiye'de kendini muhafazakar olarak tanıtan birçok erkek sanki kadınlara düşmanmış gibi daha doğrusu tanımadığı kadınlara düşmanmış gibi bir tavır takınıyorlar. Anlamadığım nokta ise bunu din kisvesi altında yapmaktalar.

    Kadının kesilmiş saçını dahi haram yapan bir zihniyetten bahsediyorum. Bu zihniyet altında yetiştirilmiş insanların, kadınlara olan düşmanlığı hor görmesi hiç azımsanmayacak bir olgu. Bir ülke düşünün ki başbakanı ünlülerle toplantılar düzenliyor, pek çok ünlü onların tabiriyle "açık saçık" kadın sanatçı bu davetlere konuk oluyor. Ama aynı zamanda bu başbakanı muhafazakar kesim destekliyor. Neyi nerde yanlış yapıyoruz diye sormuyor mu bu insanlar ? Evet ülkede ki başbakanın yaptığı bu tavır tam örnek alınacak bir olay ancak destekçi sözde muhafazakar kesime ne demeli ?
     Kadınlar çiçektir diyorum başka birşey demiyorum, kadın öyle bir varlık ki insana sunulan beşeri nimetlerin en güzeli, en tatlısı ve en sevimlisi. Sahi bunu sözde muhafazakarlara söylesek "Haşa ya olur mu öyle şey" deyip başlarlar yanlış bildiklerini bize aktarmaya. Yanlış biliyorsunuz kardeşim bizi kandıramaz sahte inancınıza bizi alet edemezsiniz. Böyle insanlar kadınlara tavır koydukça benim kadınlara olan sevgim artıyor. Normal olan tüm insanların böyle olmalı.

     Bugün ülkemizde hala yönetim kademesinde bile var kadınlara gülmeyi hoş görmeyen bağnaz tipler. Bunlara birilerinin dur demesi gerekir bence. Çünkü ben ülkemde kadınıyla erkeğiyle çok saygın bireylerin evde, işte ya da sokaklarda birbirine sevgi duymasını kadın olduğu için o naif varlıkların daha çok sevgi görmesini istiyorum. Kadını bilmeyen samimi can yoldaşı bir kadını tanımayan bir insan kadını meta olarak görebilir ama ben ve benim gibi düşünen herkesin kadınları büyük bir nimet olarak gördüğünü biliyorum. Kadınlar çiçektir ve çiçekler sevgiyle açar, aşkla tomurcuklanıp yeşerir. sisr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder